Självkännedom

Jag är en tråkig människa. Om jag är trött så går jag och lägger mig, folk brukar tycka att detta är konstigt medan jag ser det som en självklarhet. varför ska man sitta uppe till klockan 2 på natten och inte göra någonting? (undantag för dom som pluggar) själv så fastnar ingenting i min hjärna efter klockan 23, så om jag är uppe längre så gör jag i princip ingenting vettigt.

Jag är även en osocial människa som inte hör av mig om du inte hör av dig. Ibland om jag känner mig riktigt ensam eller uttråkad så kan jag höra av mig, men jag har tröttnat lite på att alltid vara den som hör av mig.

Min tid är viktig för mig och skolan och mig själv går före allt annat. Detta kan verka själviskt men sån är jag och jag står för det.

Jag skriver detta för att alla ska förstå att jag står upp för mina egenheter och för mig själv, jag vet att jag har brister men jag gillar dom lika mycket som jag gillar mina bra egenskaper, som inte är så många, men ändå. Vissa dagar gillar jag inte alls mig själv, men oftats så gör jag det. Det skulle vara konstigt om jag inte hade dåliga dagar som alla andra.

Men nu ska jag vara tråkig och sova, kände bara att jag behövde skriva detta

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0