PMS-DEPP

Jag hatar att ha mens! funderar seriöst på att skippa den nästa månad, blir ju bara deprimerad när jag har det. Minsta lilla grej som händer gör mig upprörd och jag vill bara lägga mig ner på sängen och döööö.

Men ja, fick tillbaka min engelska uppsats idag och jag fick bara G+. Hatar verkligen engelska C. Allt ska vara så korrekt och formellt och om man gör ett endaste litet fel så är man dödens, kul kul! Sen så hade jag bild, det va trevligt, jag älskar min klass! dem är så söta och glada och uppskattar mig till tusen (säger vi XD).

sen så hade jag fått den trevliga idén att besöka casting créme Gloss model touren, för att jag kände mig lite gladare efter att ha varit med min klass. Men när jag väl kommer dit så blir jag så nervös att jag bara går förbi och går in i affären som dem står utanför. Sen samlar jag ihop det lilla mod jag har och går ut igen och då har dem åkt därifrån, kul kul!

Men jag tänkte, näe nu ska jag bli modell! så jag skyndar mig hem och tar några bilder. Mamma kommer hem och förfasar sig över bilderna och bestämmer sig för att hon kan ta bättre bilder, och det gjorde hon! vi tyckte bäst om den här :)



Efter att jag har lekt modell och mamma fotograf, blev lite hungriga och bestämde oss för att köpa pizza. Så vi övningskörde till pizzerian och nu är vi mätta och glada (men jag tror att mamma är lite trött på mig, bara för att jag var så kräsen när det gällde bilderna)
Men nu är dom inskickade och jag hoppas att dem inte ringer, det skulle vara så läskigt att bli modell på riktigt! haha! jag är störd, jag vet! men nån måste vara det XD

Nu ska jag städa lite och sen plugga matte inför högskoleprovet, önska mig lycka till!

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0