Lycka

Lycka är att köpa något som man verkligen vill ha. Som byxdressen från H&M som jag köpte idag.
Lycka är att skämma bort sig själv, som att köpa nya hudvårdsprodukter från apoteket (det ska bli spännande att pröva dem imorgon :D)
Lycka är att gå till doktorn på ett återbesök och veta att man är helt friskt, förutom att jag äter för lite salt, men är man söt så är man XD
Lycka är att vara jätte hungrig och så ringer mamma och frågar om hon ska köpa en hamburgare, det är riktigt lycka!

Lycka är att göra klart saker, stora som små, det känns så bra på något vis
Lycka är att fixa sina naglar och måla dem i en fin färg, den lyckan räcker länge :)
Lycka är att få ett sms från en vän, då känner man sig älskad och betydelsefull
Lycka är att få låna en tröja av en snygg kille som fortfarande luktar han efter två dagar, det är himmelskt :P

Lycka är att gå och lägga sig i en mjuk och varm säng när man är trött, men det får jag inte göra nu, istället ska jag ta en varm dusch, det blir man också lite sådär lycklig av :D

Hoppas att ni är lika lyckliga som jag!

Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0