Himlen luktar plast

hjältar överallt, allt är likaaaaaaadant såå ryyyyyyyym med mig inatt!
Den snurrar på repeat i min hjärna så jag tänkte att den kanske ville bli nedskriven precis som allt annat som snurrar i min lilla hjärna som rymmer ganska mycket.

Jag måste erkänna en sak, jag är inte lycklig, eller jo det är jag :D men det är något som fattas och jag vet inte vad och detta gör mig olycklig. Jag har allt som någon liten hemlös stackare skulle vilja ha, en familj som älskar mig, vänner, kläder, mat och husrum, så vad fattas i den lilla ekvation som kallas livet?

<3+<3+<3+<3+<3= <3 upphöjt till 5+x= 0?

jag är inget mattesnille och har aldrig riktigt lärt mig hur man skriver ut eller löser ekvationer, det är ett mirakel att jag har godkänt i både matteA och B men jag skulle vilja att livets ekvation såg ut såhär:

<3+<3+<3+<3+<3= <3 upphöjt till 5+x= <3 upphöjt till 6

Så! då har vi alla 5 hjärtan som man behöver plus det där lilla extra för att kunna levla upp till happy mode, och ja, jag är en mupp som inte hittar upphöjt knappen på tangentbordet (finns det ens en sådan?)

Men ja! så nu vet ni att om jag ser lite ledsen och allmänt deprimerad ut så är orsaken:

A)  att jag är hungrig
B) att jag är sugen på godis
C) att jag är trött
eller D) att jag försöker lista ut svaret på mitt livs ekvation
eller E) att jag behöver en kram, så ge mig en kram för då blir jag en glad kanin XD

Toddles!


Kommentarer
Postat av: Brey

Hahah du menar denna ^ ?

2011-03-10 @ 19:32:52
URL: http://ibrey.blogg.se/
Postat av: Kaninne

haha! jag tror det ^^ XD

2011-03-11 @ 21:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0