En kille i stan

Jag har en kille i stan, vi dejtar exklusivt. Mina två senaste ex kommer från Örebro, så jag är inte riktigt van vid att dejta någon på hemmaplan. Men det går ganska bra att ha en kille i stan, bara det att allt går mycket fortare, men det är kul, fast lite osäkert ibland.Just nu är han inne i stan med sina vänner, han var här en snabbis och lämna sina saker, så han kommer tillbaka :)

Jag själv är sjuk och sitter här och dricker min tredje kopp te och funderar på framtiden. Tog ju studenten för två dagar sen, så nu börjar man nyktra till efter allt festande XD Fast egentligen har jag inget att fundera på. Jag ska jobba i juli och i början av augusti. Sen ska jag på festival med sara och amanda och sen funderar jag på att resa lite.Nu i juni hade jag tänkt att vara med mina vänner så mycket som möjligt och att kanske gå en intensivkurs i bilkörning.

Men ja, jag har ju en kille i stan som sagt, vi har bråkat lite men nu är det lugnt igen. Det är riktigt spännande att ha en  kille i stan, man vet aldrig vad som händer. Med mina ex var allt så planerat och det blev lite enformigt till slut. Men vi är ju inte tillsammans, utan vi kom överens idag om att vi inte ska dejta andra, Det känns bra och jag längtar tills han kommer hit!

Jag ska fördriva tiden med att kolla min ekonomi och lite andra viktiga saker. Som mina val inför hösten, och numret till bilskolan. Sen ska jag vara lite social och kolla vad folk gör i helgen och sist men inte minst ska jag lägga upp en massa bilder från studenten på facebook :D

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0