Gossipgirl style!

Jag måste bara berätta om J. J är en kille som jag har flörtat med dem senaste två veckorna men i måndags gjorde han en dum grej så nu pratar jag inte längre med honom, och det känns väldigt bra. För jag är en såndär person som hatar att vara ensam och som inte inser att jag ibland går för långt i min jakt på nya offer. Men men, det känns som sagt väldigt bra att jag har brutit med J, för det fick mig att inse hur borta jag har varit dem senaste veckorna och det har jag gjort ändringar på! för ikväll ska jag träffa bella och vi ska gå på någon fashion grej på beyond retro, det ska bli riktigt spännande och kul :D

Imorgon ska jag på middag hos olivia med några andra tjejer i klassen, trevligt trevligt :) På lördag ska jag ut med Sara, vi ska leta efter äldre snygga män på Strand och dricka vin, sofistikerat värre :P Sen skulle jag vilja hinna köpa en ny mobil och shoppa lite + att jag behöver plugga och söka jobb och göra en massa andra tråkiga men viktiga saker, men det hinner jag säkert! :D

P.S. I Gossipgirl kallar ju huvudpersonerna Blair och Serena varandra för B och S och detta smarta koncept kommer jag att använda om jag vill prata om en person och samtidigt vara lite hemlig :P D.S.


auf wiedersehen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0