Frustrerad AB

Är mitt nya företag, jag har alltid velat ha ett företag som heter så eftersom att jag oftast är frustrerad eller förvirrad 24/7.

Var på beyond retro med Bella igår och det var asmysigt, dem bjöd på gratis vin och chips och självklart köpte jag något som jag egentligen inte ville ha, jävligt smart koncept det där, men kul var det!

Sen idag var jag i skolan och sen träffade jag brorsan på stan för vi skulle köpa en mobil till mig och en födelsedagspresent till våran gemensamma vän Gaman (hon är mer hampus vän än min, men det är hemligt :P)
Så vi drog iväg till phone house och fick värsta etriga lilla ekorren efter oss som pratade i ultrarapid och jag tittade upp på hampus hela tiden för att fråga vad han tyckte och helt plötsligt stod jag där och skrev på ett avtal utan att veta vad jag egentligen har skrivit på.
Så nu sitter jag här och funderar på om jag gjort ett bra köp eller inte, väldigt frustrerande och det känns som att jag verkligen har noll koll på mina pengar eller mitt liv just nu.....borde kanske gå och lägga mig och sen imorgon kommer jag vakna upp med klarheten lysande i ögonen och veta precis vad jag ska göra, man kan alltid hoppas! :D

P.S. Det är ingen hemlighet att Gaman är bättre kompis med hampus än med mig för dem har känt varandra längre D.S.

auf wiedersehen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0