Såatteeee part 2

Jag vakna i morse och upptäckte att ordningen mellan hjärta och hjärna var som den skulle, dem arbetade i symbios med varandra och jag var lycklig hela dagen.

enda tills jag fick ett sms från  någon okänd som skrev; tja, läget? jag skrev tja, vem är du? personen skrev nicke och jag sa att jag inte kände någon nicke, men frågade hur han mådde. Jag är ju väldigt nyfiken och social människa ocg tänker mig inte för ibland. Han sa att det var bra med honom och frågade vem jag var, då blev jag lite orolig, för jag har ju en ny mobil och trodde att jag kanske hade träffat någon nicke utan att komma ihåg det eller att han kanske var kompis till någon av mina vänner. Så jag kollade upp hans nummer och upptäckte att han kallas för " Nicke jonsson" och att han brukar leta upp nummer på blocket och sms terra människor, ofta unga tjejer. Hans nummer är 0762075608, spara det och skriv svara inte!

Så nu är det lite kaos mellan hjärta och hjärna igen, men det funkar tydligen att sova på saken så det ska jag göra nu.

.P.S. Sommar i Sverige bevisar verkligen att det finns knasigt folk i Sverige .D.S.

auf wiedersehen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0