Kära blogg

Onej det har hänt igen! jag står mellan valet och kvalet, hoppa eller stanna, hjärna eller hjärta?

jag tror att jag har seriösa problem när det kommer till att ta beslut, jag vill göra som andra vill samtidigt som jag vill göra som jag själv vill. Det är svårt att göra alla glada och jag känner mig dålig om jag skulle göra som jag vill och inte tänka på vad dem andra vill.

Men egentligen är det väl så att man ska göra det som man själv vill, för om bara gör det som alla andra vill så försvinner ens egna vilja och det kanske inte är så bra, eller vad säger ni? men hur vet man att ett beslut är bra, man får väl testa och se! men hur mycket vågar man testa, vart går gränsen? vart slutar min testgrän?

Det är väl bara så att får testa och se, pröva nya grejer och tillslut så hittar man väl något så funkar. Så nu ska jag börja mitt nya liv och testa nya grejer och allt kommer att dokumenteras på denna fina lilla blogg, spännande va!?

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0