Dagen efter number 2!

Ja! jag har överlevt ännu en kväll ute på Stockholms gator i det kalla vintervädret. Igår var jag ute med Jennifer, Sara A, Olivia och hennes pojkvän Linus. Vi gick till Softbar och dansa häcken av oss och alla killar ville dansa med oss men jag sa nej hela tiden, förutom på slutet av kvällen då jag hade fått i mig lite XD

Sen på vägen hem kände jag mig lite ensam som vanligt och skickade ett sms till Tom Darling, men han svarade inte. Fast nu på morgonen kom vi överens om att jag skulle ringa nästa gång XD

Och nu när jag vaknade så tänkte jag lite och kom fram till att man löser nästan alla problem genom att kompromissa lite och om det inte funkar ska man alltid lyssna på sitt hjärta och följa magkänslan.

Nu ska jag vara en duktig dotter och gå och handla en grej till mamma så att hon kan göra middag.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0