Då har det börjat!

Sportlovet! yay! mitt lov började inte så bra, jag har bråkat lite med min bästa vän och just nu orkar jag inte ens prata med henne, jag borde det men känner helt enkelt att jag inte orkar. Jag skulle ha hälsat på henne i örebro i lördags men istället hälsade jag på hos mitt ex och vi hade det jättetrevligt, jag och hans katt smulan bitchade ihop oss mot honom XD

Det kändes väldigt bra att sova över hos mitt ex och jag upptäckte att jag inte hade några känslor kvar för honom och att jag nu är redo för att hitta någon ny, eller iallafall till att börja dejta och ha kul :P och jag tänker inte låta någon eller något stoppa mig!

Så idag har jag planerat ett fantastiskt sportlov och fyllt det med personer som jag tycker om och litar på, eller okej det finns en som jag inte litar på men jag har gett honom en chans till bara för att få lite spänning i livet och för att  jag tror att han har något ;D

Men nu ska jag fortsätta att titta på Top model

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0