Som alla andra

Som alla andra har jag ett problem, mitt problem är att jag vill veta allt och ha koll på allt och allt ska göras nu. Jag köper litteratur på nätet och kollar inte på skolans anslagstavla där äldre elever säljer sina böcker. Jag letar desperat efter skoltidningens chefredaktör för jag vill kanske skriva för tidningen, och idag satt det lappar lite överallt i skolan om att dom ska ha ett stort möte den 9 september.

Jag borde helt enkelt ta det lite lugnt och låta saker ta sin tid, man hinner inte göra allt som man vill göra. Dygnet har bara 24 timmar och ungefär hälften av dom sover man bort. Jag behöver mycket sömn så jag försöker sova 9-10 timmar på vardagarna och ungefär 10-12 på helgerna. Jag är inte en sån där människa som bara kan sova 5 timmar och sen är han/hon pigg och glad, det går inte även fast jag skulle vilja det, och dom som gör det är inte ofta pigga och glada.

Imorgon är det den 1 september och på måndag (den 5) fyller jag 21. En ny månad betyder en ny start och jag ska fira mig och festa hela månaden och hitta en present till mig själv (en snygg kille eller en leksakskarusell om jag inte hittar en snygg kille XD) Men näe, jag ska inte festa hela månaden. Imorgon ska jag till Grönan och kolla Oskar, på fredag ska jag ut med några vänner och på lördag ska jag ut med Elin, så lite festande blir det. Jag ska även göra lite ändringar här på bloggen, eftersom att jag blir 21 och mer "vuxen" ska även bloggen bli det och jag har planer på att skaffa en mer seriös systerblogg, så håll er uppdaterade för här kommer det hända grejer :D

Min barndom kommer att läggas upp på blocket på lördag så alla som vill ha en del av den får gå in där och kolla läget och kanske köpa ett klädesplagg eller en bok, resten av min barndom kommer att rensas på söndag eftersom att jag hade tre lådor hos min kära bror som nu har hittat hem till sin kära gamla ägare.

Mamma läste min blogg igår och hade lite synpunkter, jag åt lunch med henne idag och hon sa att jag borde ha mer bilder, så det kommer ni att få! jag och mamma har övningskört till Solna centrum och shoppat lite idag :D En annan idé som jag fick gällande bloggen är att jag ska månadens shopping! där har jag bilder på allt jag shoppat och kommentarer om vad jag tycker om kläderna/sakerna, vad tror ni om det?

Här får ni en bild på Stockholm som jag tog i lördags när jag var med John :)



Det va nog allt för idag, är lite trött så jag orkade inte vara poetisk idag, men ni får ha det så bra allihopa! jag ska tvätta lite och försöka läsa lite körkortsteori om jag orkar.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0