hej alla barn!

Jag har varit på ett konstigt humör idag, jag tror det har med vädret att göra. Jag är ju en typisk vädermänniska, när det är molnigt ute är mitt hjärta fyllt av moln, om det regnar eller åskar får jag en blixtrande huvudvärk. Om solen lyser skiner min själ av lycka och om det blåser så tåras mina ögon och jag blir förvirrad, gråter jag eller är det bara vinden?

Vädret har ju verkligen varit lite upp och ner idag. Jag fick sluta tidigare idag och visst det var ju skönt, men samtidigt kändes det inte riktigt rätt. Jag gillar inte när det händer plötsliga saker, inte sådant, om jag ska jobba så är jag inställd på det, jag kan inte direkt bara släppa allt och jaha nu blev jag ledig. Det kan till och med vara så att jag har dåligt samvete för att jag fick sluta tidigt, jag vet inte, men det förstörde typ hela min dagsplanering. Inte för att jag hade värsta planerna men ändå.

Jag låg lite på balkongen och halvsov i min nya bikini som ser ut så här!

(jag känner mig tjock så ni får bara en bild på bikinin ) När jag låg där så började det blåsa, men det var fortfarande varmt så jag tog på mig min yukata från japan.

Sen så har jag såsat omkring i den och varit glad, sen nedstämd och nervös typ hela dagen. Jag tror jag börjar bli lite rastlös, den händer inte så mycket just nu, mitt liv är precis som tidningen och Facebook, tunt och innehållslöst. Jag måste göra det fylligt igen som mina bröst! dom har blivit en storlek större på grund av mina p-piller :)

När jag fått min första lön från jobbet ska jag börja med mitt lilla kreativa sommarprojekt, en scrapbook om Japanresan, det ska verkligen bli kul att göra den och jag tror att jag behöver göra den för min sinnesfrid. Sen så jobbar jag så mycket att jag inte hinner se alla mina tjejer som jag verkligen älskar och som får mig att må så bra , gud vad jag saknar er! Men imorgon ska jag träffa Amanda och kanske Sara med, vi ska på en parkfest, trevligt värre!

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0