Dagen innan 21

Klockan tickar, tiden går, dammsugarpåsen är bytt och Maria Montazami gör reklam på tv. Detta är 2011, den 4 september, klockan 20:32, dagen innan jag fyller 21. Visst 21 är ingen ålder, bara en av parenteserna mellan 20 och 25. Som Oskar Linnros sjöng i torsdags (fy fan vad skönt) skönt att jag slipper bli 25, jag säger fy fan vad skönt att jag inte fyller 25.

Men ja, denna dag kan räknas som en parentes i mitt liv, inget har hänt, inget händer, en vanlig söndag. Jag har varit på mina vanliga ställen i helgen, inget nytt, ingen ny, tiden har slutat slå. Men den kanske börjar imorgon igen, för då blir jag 21! och jag har redan blivit lite firad. Bästaste hesten helle som kommer bli ren i umeå, hon flyttade dit igår ordnade ett helt litet evenemang för mig på facebook. Hon bjöd in alla mina tjejkompisar och gav som förslag att vi skulle fira mig på torsdagen på grönan och titta på Oskar för hon vet att jag gillar honom.

Så torsdagen kom, alla hoppade av i sista minuten förutom Sara A, så hon och jag tittade på Oskar tillsammans med Filippa och hennes vänner. Jag träffade lite fler vänner där och alla sa grattis i förskott, det kändes jäkligt bra och jag och Sara försökte vinna godis. vi satsade alla mina lunchpengar på nummer 5,21 eller 9, men vi vann inget. Tillslut prövade vi Saras födelsedag men det funkade inte heller, gröna lund gillade inte våra födelsedagar.

På fredagen träffade jag helle och fick en massa fina presenter, bilder kommer här!





Jag fick rulltårta (den va jättegod att äta när jag kom hem från sommar igår natt) två jättefina rosettkuddar och ett sharpay sudd, tack helle och jag saknar dig!  <3 ska skaffa skype imorgon så att vi kan prata killar och skvaller hela kvällarna.

Jag är allmänt trött på killar och livet, men imorgon är en ny dag och vi har börjat med grupparbeten i skolan. Det är kul och kanske finns det en söt kille i min grupp, mer säger jag inte!

Toodles!

Kommentarer
Postat av: hellee

hej sötis :)

saknar dig med ju. och JA vi ska prata killar så mycket så mycket. och skriva brev. jag har redan sett massa snyggisar. typ kex och ganska någon kaka. imorgon börjar skolan! och då ska det spanas! pussseee <3

2011-09-04 @ 21:37:07
URL: http://highwaytohelle.blogg.se/
Postat av: Kusin Malin

Vilka fina presenter du fick - särskilt kuddarna! Grattis igen! kram

2011-09-05 @ 21:39:10
URL: http://lomo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0