Upp och ner, ner och upp

........vet alla vilken låt jag tänker på nu? om inte så är ni sjukt oalmänbildade eller så har ni haft en tragiskt barndom.
Som sagt, mitt liv har varit lite upp och ner och jag vet inte om jag ska gilla det eller hata det. Saker blir inte som jag har tänkt mig och jag vet inte om förändringen är bra eller dålig. Jag borde hänga med i förändringen och skaka på mitt magiska hår så att mina små medhjälpare hoppar fram och kommer med bra idéer så att mitt liv blir fantastiskt.
Men mitt liv har aldrig varit fantastiskt, det har varit bra men inte fantastiskt. Eller kanske under små korta frekvenser har mitt liv varit juuuuuuuuuust puuuuuuuuurfect! Men ofta har det bara varit härligt bra, lite sådär lagom bra typ mys bra (ni hajar va?)

Idag hade jag ett engelska prov, det gick rätt ok (säger man hade ett prov eller gjorde? jag lär mig aldrig) Sen åt jag lunch med tjejerna i klassen och berättade senaste nytt om vad som händer på killfronten :P efter det åkte jag in till stan och hämtade ut min pirates biljett tills imorgon, sjukt peppad!
sen drog jag över till StureP för att visa alla hur snygg jag är, or not! jag var på ett seriöst uppdrag. Jag skulle hitta the royal library och plugga lite modefilosofi till min uppsats i filosofi. Jag hittade dit och fick min lilla mode bok skriven av den norska filosofen Lars fr.H svendsen. Sen satt jag där i tre timmar och skrev ner allt viktigt som denna lilla filosof hade att säga om mode. det var sjukt intressant och jag är jättepeppad på att börja skriva min uppsats. Men jag är sjukt trött i kroppen efter att ha suttit och skrivit så länge, så jag kände mig lite kreativ och lekte lite med kameran och spegeln istället för att skriva :P




Så kul hade jag, spegeln och kameran

Toodles!

Kommentarer
Postat av: LÄR DIG SKRIVA RÄTT!

skrev fel, menade tragisk och inte tragiskt, så blir det när man är på the royal library för länge XD

2011-05-19 @ 19:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0