Howdy people!

Egentligen är jag upptagen, strängt upptagen, nästan askungen upptagen. Men just nu struntar jag i det, för jag ska vara upptagen med att skriva. Inte för att någon kommer att läsa detta, men det är roligt att låtsas. Jag är bra på att låtsas, jag har hjärnan för det. Min hjärna är magisk och trött. Det är ansträngande att vara på topp, för just nu känns det som att jag är det. På toppen av ett isberg och snart kan Titanic kantra i mig och jag kommer att falla och ni alla kommer att dö med mig.....eller så överlever jag och vi alla lever lyckliga i alla våra dagar. Men något kommer att hända jag känner det på mig och mitt horoskop säger också det.

Jag gillar horoskop. Jag gillar tanken på att stjärnorna där uppe i himlen finns där för att vägleda mig. Det är så vackra och fyllda av ljus, vem skulle inte vilja få råd av något sådant? Men ja, mamma kom in för en stund sen och sa att jag borde städa, så det är väl dags för denna lilla askungen wannabe att göra som frun i huset säger :P

en fin kväll utan stjärnor, men snart kopmmer dem

Fin kväll fast utan stjärnor, men snart så kommer dem fram och lyser på mig i mörkret

PS. gammal bild .DS

Toodles

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0