Morrhår och örontofsar, vad klockan har blivit mycket!

Säger kaninen i Alice i underlandet innan han försvinner runt hörnet, och jag måste hålla med herr kanin om detta. Jag är stressad, fast inte sådär onej -nu- måste- jag -skynda- mig stressad, utan mer, jag- har -så -mycket- att -göra stressad att -jag- inte -vet- vad- jag- ska -börja -med -och -får -hjärnsläpp- och- vill hoppa- ner- i -ett- hål stressad.
Som ni kanske märker läser jag Alice i underlandet (höll på att skriva underlivet, men jag var ju hos gynekologen idag så det är inte så konstigt, och allt var bra där nere :D) Och varför läser jag den? jo! för under bokrean köpte jag en fantastisk bokbox och i den finns Alice i underlandet, så nu läser jag den och unga kvinnor som också ingick i boxen. Eftersom att jag hade tråkigt och vet att folk vill se bilder, tog jag lite bilder på boxen :)

Baksida VänstersidaHögersidaframsida

Alla böckerna! blev inte så bra men det var svårt att få en bra bild på dem små liven XD

Så! nu har vi varit lite kultiverade och pratat böcker och nu byter vi raskt ämne till mig, IGEN XD
Jag har nu bestämt mig för att fokusera på viktiga saker som skola, jobb, karriär m.m. och de flesta så kallade "karriärkvinnor" använder ju läppstift. De flesta av er vet att jag fullkomligt älskar läppglans och för er som inte vet det har jag nu samlat ihop mina läppglans på en bild så att ni och jag kan minnas dem för evigt :D

behövs det? XD

Nu har jag varit duktig och tagit lite bilder och berättat lite om hur jag mår och så, men det är inte slut än! för ni vill väl se DAGENS OUTFIT! OMG!



Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0