kvällsnatt

Det är något magiskt med den här tiden, det är inte riktigt natt och inte kväll heller, det är typ....kvällsnatt! när klockan är ungefär 23:30 då blir det kvällsnatt.

Pendeltågen är rätt så fulla med folk som är trötta och inte fulla, för det brukar oftast bara vara fulla människor på tåget tidigt på dagen eller på natten. Jag själv tycker att det är jätteintressant att studera alla människor och lyssnar på daniel adams ray och funderar på hur det skulle se ut om alla på tåget började dansa till hans låtar. Sen när jag kliver av tåget känner jag mig sjukt snygg men det är ingen som ser det, jag låter vinden leka med mitt hår och tar upp små puffiga blommor och blåser av dess frön och mitt enda sällskap är en hare som skuttar förbi.

För er som undrar har jag varit på bio. Jag såg baksmällan 2 med helle,kajsa, settan och settans pojkvän fredik, som fyller 18 imorgon! och vi ska supa honom under bordet, woop woop!

Jag är en partytjej eller inte partytjej utan stadstjej, jag har kommit fram till det nu när jag har sommarlov. Att jag lätt blir rastlös om det inte händer något och jag känner hur stadspulsen rusar genom mitt blod och jag måste göra och jag måste göra något och det är NU! och jag gillar det, det får än att känna sig vaken och jag gillar att vara vaken, eller som Lady gaga säger " jag lever mellan verkligheten och fantasin" på så sätt lever jag med, eller jag vill leva så.

Min kille i stan som jag dejtar bor inte alls i stan, han bor utanför,typ landet, typ Tyresö. Vet ni hur jobbigt det är att åka till honom?! man åker tre olika kommunala färdmedel, buss, tunnelbana och pendeltåg. Denna insikt fick jag när jag satt på bussen tidigt igår morse och åkte hem från min lilla dejt :P

Men nu borde jag sova, i en tröja som jag har fått av en kille, ni kan gissa vem? för imorgon ska jag ta hand om malte, shoppa med elin :D Och supa fredrik under bordet.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0