Julia roberts

Han sa att jag var lik Julia Roberts. Min mamma tycker att jag är lik henne, men det är min mamma så det är självklart att hon tycker att hennes dotter är lik en vacker skådespelerska. Men att en kille tycker det och säger det, det är nästan för mycket, men bara nästan.

Jag trodde att han var ärlig när han sa det, men jag hade fel. Jag är alltid väldigt dum och naiv när det gäller killar, även fast jag vill tro motsatsen. Det har till och med gått så långt att jag faktiskt tror på det. Att jag är cool, sval och självsäker och inte helt blåst och fnittrig.

Men ja, detta tog slut innan det riktigt hann börja och tur var det annars skulle jag bli riktigt heartbroken. Just nu känns det bara lite sorgligt och ensamt. Men jag har mina fantastiska tjejkompisar som jag älskar mer än alla mina kläder och läppglans tillsammans, och ni alla vet att jag verkligen älskar kläder och läppglans så nu pratar jag om riktig kärlek, sann kärlek till alla mina tjejkompisar, ni är bäst! <3

Vad ska jag göra nu då? eftersom att jag tydligen är lik Julia roberts, någon som ser likheterna? jag gör det inte XD

Så borde jag kanske ge mig ut i världen och försöka hitta min prins. Men om jag ska vara ärlig så orkar jag inte med killar just nu eller stockholm. Så jag och min kära vän elin ska kanske åka till uddevalla och hälsa på elins bror och fira midsommar där :D

Jag träffade några av tjejerna från klassen idag, helle, jennifer och kajsa. Vi gick på bio och såg unknown, den var helt okej men jag och helle ville hellre se kung fu panda 2. Men det bästa var skvallret innan och efter bion. Detta skvaller ägde rum på donken vid hötorget och det var sååååååå härligt att sitta där och bara prata om allt som händer i våra liv, tack en gång för en härlig kväll tjejer <3 och om det inte blir någon resa till Uddevalla så firar jag gärna midsommar med er :D

Nu tror jag att jag ska titta lite på en serie som heter Svärdet och spiran på svenska, kommer inte ihåg vad den heter på engelska och sedan ska jag ta en dusch och sova.

Toodles!

Kommentarer
Postat av: helleeeee

du är bäst och sötast ida!!

om inte emmaboda hör av sig om jobb så bokar jag ändå!!! och den veckan ska vi ha kul kul kul. puss på dig <3

2011-06-20 @ 10:26:23
URL: http://highwaytohelle.blogg.se/
Postat av: helle igen

jag tror det är era fina smile som är lika ;D

2011-06-20 @ 10:28:31
Postat av: Kaninne

naaaawwww! va söt du är helle <3<3 du är typ mitt största fan ju, eller mitt största blogg-fan XD

haha! raggningsboda heter det ju ;)

puss puss puss på dig med!

2011-06-21 @ 22:44:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0