Dal <3

Jag gillar att städa, jag mår bra av det och lägenheten blir fin. Jag är glad för att jag har städat och gjort något bra. En win, win situation.

Så gissa vad jag har gjort idag? jag har städat! och gissa vad jag gjorde igår, jag städade! men jag gjorde något mer också :) efter allt städade kände jag för att göra något kreativt. Så jag bestämde mig för att måla naglarna och göra prickar på dem, det blev inte så bra, men coolt! titta här!



Och det är min kära Daling som har tagit bilderna. Efter allt städande så kände jag att jag behövde vara lite social, så jag bjöd hem min älskade bästis <3  Vi har en tradition och den är, att varje gång hon kommer hem till mig och jag är ensam hemma så måste hon laga pannkakor till mig. Så vi åt pannkakor, melon, chips och mörk choklad. Medan vi åt pratade vi om många saker, vi kom fram till en grej och det är att det flesta tjejer gillar drama och att vi båda gillar att umgås med killar mer än tjejer. Ett undantag för mig är tjejerna från klassen, för ni är bäst och alla andra tjejer som läser min blogg XD

Alla tjejer borde vara som jag och dal, vi är snälla och relativt drama fria. Vi är smarta, eller dal är och hon smittar av sig på mig när vi umgås och så är vi sjukt roliga och charmiga.

Det va det jag ville berätta idag, om min bästis som är awesome och att jag är awesome som har städat XD

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0