Såatteeee

Mitt hjärta säger en sak och min hjärna en annan, dem brukar faktiskt komma överens,  dem där två små jobbiga organen som sitter i min lilla kropp. Den ena säger en sak och den andra brukar vara emot, dem diskuterar och sedan brukar dem komma fram till en kompromiss. Men nu är det så¨att min hjärna vill en grej väldigt starkt och mitt hjärta vill också det, så jag tror inte att dem vill kompromissa, så därför måste jag fatta ett avgörande beslut, hoppa eller stanna kvar?

Mitt hjärta säger hoppa, medans hjärnan säger stanna,sen säger hjärtat att du kanske inte ska hoppa så långt och sen säger hjärnan att det kanske är bra om du hoppar lite, sen skriker hjärtat hoppa bara! och hjärnan skriker stanna kvar!

Så vad ska en liten flicka göra? i ren frustration städar hon sitt rum och sedan tar hon fram ett nytt doftljus och hoppas att lite ordning och reda på rummet ska inspirera hjärnan och hjärtat till att återgå till sin ordning, men det bästa vore nog att sova på saken och det ska jag göra nu.


auf wiedersehen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0