Grått

Jag skriver detta i all hast men jag måste verkligen skriva det. Det känns som att allt är grått just nu, det känns som att jag lever i en gråzon och jag vet inte vart jag ska, jag bara dras med och går som en grå skugga genom stockholm. Stockholm är grått idag, hela stockholm har varit grått idag och jag har inte gjort nånting.

Egentligen skulle jag ha blivit känd idag, jag gick till Mercedes-Benzf ashion grej i kungsträdgården men jag vågade inte gå in för det strömmade ut en massa snygga människor och där gick jag och såg ut som en söt liten skolflicka som ville vara cool. Det passade inte riktigt, så jag gick hem, försökte inte tänka på det men blev arg på mig själv och satt framför datorn enda tills mamma kom hem. Hon hade med sig hampus och dem sparkade igång, så nu är jag på väg ut för att träffa en massa människor som jag inte känner. Men jag tror att jag kan göra Stockholm lite gladare eller jag tänker iallafall försöka.

P.S. Jag hade gråa strumpbyxor på mig idag D.S.


auf wiedersehen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0