press play and fast forward

Lite så känns mitt liv just nu. Allting går så fort och jag hänger inte med. Saker ska vara klara NU och kan inte vänta tills imorgon.

Mitt påsklov var som ett mini sommarlov. Jag gled igenom det som en surfare på en våg, men när det sedan var slut föll jag pladask som en strandad val på en strand. Jag har läxor att göra, människor att träffa och diverse andra saker att göra. Men jag tänker inte klaga, jag får skylla mig själv och försöka få ihop allt så gott det går.
Jag var faktiskt hemma från skolan idag. Jag hade sjukt ont i halsen och hostade så att jag knappt fick tid till att andas. Nu mår jag mycket bättre, efter att ha sovit i 12 timmar :D Jag har fått ordning på det mesta men är sjukt nervös inför min blind date ikväll, ska försöka få ner en varma koppen soppa i min oroliga mage för att inte glufsa i mig en massa på daten XD

Önska mig lycka till nu! :D

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0