Månadens Shopping!

Nu är det här det ni alla har längat efter, BILDER PÅ ALLT SOM JAG HAR SHOPPAT I SEPTEMBER! eller i alla fall som jag kommer ihåg att jag har shoppat XD  Nu börjar det!


Nagellacket är från essie och heter sugar dady, det köpte jag när jag var ute och shoppade med dal och hennes kompis kexet. Kexet var väldigt intresserad av nagellacken för att dom hade så roliga namn, jag tror nästan att han också ville köpa ett XD
Mascaran som jag köpt idag med helle kommer från Lancôme och heter Hypnôse Doll Eyes , jag prövade den lite när jag kom hem och den verkar vara sjukt bra! tycker att essie nagellacket tar tid på sig att torka  och så blir det lätt klumpigt, men jag älskar färgen :D
Sen den lilla burken innehåller något som jag inte kan leva utan på vintern, CARMEX!
Sen är det Maria Montazamis läppstift från make up store.


Älskar CARMEX! Det är det bästa som finns mot torra läppar :D



Jag älskar Maria Montazami men hennes läppstift var lite ljust för mig, passar nog bäst för blondiner.


Här är jag och Maria! fick hennes autograf när hon gjorde reklam för sin bok i Stockholm :D



Så här har ni produkterna som gör mig så sjukt snygg (förutom sminket, fast jag använder ju inte så mycket, mascara, läppbalsam och läppglans/läppstift är det som gäller för mig till vardags)



Mitt hår är viktigt för mig, jag ser det nästan som en accessoar :P Och jag älskar Aussies hårinpackningar och jag brukar använda den en gång i veckan. Biosilk, silk therapy är en produkt som jag inte kan leva utan, den gör mitt hår lent och frizzfritt och är sjukt bra att ha i håret efter att man har duschat istället för att borsta håret, det är en sjukt bra produkt som jag använder till mitt hår varje dag.



Niveas eye make-up remover är sjukt billigt och bra, jag använder den nästan varje kväll, förutom när jag är syndig och går och lägger mig utan att ta bort sminket :P Formula 10.0.6 är ett nytt märke för mig, jag behövde en ny ansiktsmask och köpte denna. Den kliar lite i början på vissa ställen men sen blir den stel, efteråt känns huden len och fräsch, tror att jag ska fortsätta att köpa den. Ansiktsmasken brukar jag använda samtidigt som jag har min hårinpackning, jag har spadag en gång i veckan då jag målar mina naglar eller tar hand om mina fötter och använder min hårinpackning och ansiktsmask.



Jag ville egentligen köpa en anti-cellulit body lotion, men dom hade ingen så jag tog en Firming body milk från Nivea istället, lite dumt jag vet, men jag ville köpa något liknande. Handkrämen från L'OCCITANE EN PROVENCE är också en produkt som jag inte kan leva utan när det blir vinter. Den är som CARMEX för mina händer och den har en härlig tvåldoft :D



Woop woop! dags för accessoarerna! Detta är ett par örhängen som Sara hittade åt mig på vintagemässan som vi var på förra helgen tillsammans med saras lillasyster. Det var mysigt och jag ville typ köpa allt som fanns där, så alla ni måste gå dit nästa år :D



Ett kuvert halsband från Vintagemässan som jag älskar!






Som ni alla vet så älskar jag hårband och jag kände att jag behövde köpa två nya, dessa kommer från accessorize.


Sen så kan jag inte leva utan, strumpbyxor, tights,knästrumpor eller benvärmare eftersom att jag aldrig använder långbyxor (bara jeans när jag är ute med malte eller när jag är ute på landet) så nu när det börjar bli höst och kallt så kände jag att jag behövde köpa lite nytt till min samling.



Från H&M



Från H&M



Från H&M



Från kappahl



En ny bh behövde jag! och matchande trosor, från H&M



woop woop! man kan ju inte gå runt i bara underkläder och strumpbyxor. Denna byxdress köpte jag på vintagemässan och den kommer från mullbery, skärpet köpte jag också på vintagemässan och även det kommer från mullbery. Pannbandet köpte jag idag på Cubus :)




Tröjan köpte jag på vintagemässan, den kliar lite men jag gillar den ändå (
Shortsen är gamla)



Koftan är från La retoute och har en luddig huva, den är varm och mysig! Väskan är från gina tricot, den berömda orangea väskan XD



Sist men inte minst, en supersöt ballong som jag köpte på grönan när jag var där med några av tjejerna från gymnasiet och såg Veronica maggio, tack för en härlig kväll tjejer och för att ni inte sprang iväg när jag skulle betala för ballongen XD Och tack HELLE  för att du följde med och shoppade idag och höll ut medan jag sprang omkring, det va starkt jobbat och jag lovar att hälsa på dig i umeå och visa dom lite fashion XD

Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0