små saker som surrar

Idag har jag haft små funderingar i min hjärna och tänkte att det är nog lika bra att jag skriver ner dom här så att jag kan plugga i lugn och ro. För om jag har små saker som surrar i min hjärna hör jag inte orden som jag läser när jag pluggar och det är ju dumt. Så här kommer mina små funderingar

Jag låser alltid dörren när jag har kommit hem, men tänk om någon har kopierat min eller mammas nyckel och låser upp och gömmer sig. Då när jag har låst dörren så har jag fångat mig själv!

Sen så är det, det här med toalettbesök. Toalettbesök styr våra liv! tänk om du blir kissenödig, då måste du gå på toa, visst du kan vänta ett tag men inte för länge. Sen om du blir hungrig, så kan du vänta väldigt länge, samma sak om du blir trött eller törstig, du kan vänta i flera timmar på dessa behov, men att kissa, det kan du inte vänta med. Så mitt tips är att alltid gå på toa innan du går hemifrån, för man vet ju aldrig när man ser en toa nästa gång och då blir det ingen kisskris senare.

En annan sak som jag har tänkt på är det här med par som likadana ut. I det flesta kärleksfilmer är huvudrollsinnehavarna väldigt lika, om tjejen är blond så är killen också det. Så är det så att dom är lika bara för att det ska snyggt ut att dom matchar varandra eller är det verkligen så att man blir kär i någon som liknar en själv? Det flesta par som man ser när man är ute på stan, är faktiskt väldigt lika varandra, då får man fråga sig, har dom liksom vuxit ihop och blivit lika under förhållandets gång eller var dom lika från början?



Från filmen dumpa honom som jag såg i lördags, tyckte att dom var lite lika :P

Jag gillar ju blondiner och är själv brunett, så då undrar jag,är det inte så att jag borde kanske leta efter brunetter istället? Men om man inte gillar sig själv, så vill man väl ha någon som är olik sig själv, men det är väl inte bra, eller? som ni ser funderar jag på en massa små saker, inga stora saker. Kanske för att jag inte har kollat på nyheterna den senaste veckan och bara läst rubrikerna i tidningen, men vad ska man göra när man försöker ta körkort och pluggar på samma gång? man får helt enkelt prioritera sin tid så att man hinner med det viktiga.

Så nu har jag pluggat,städat köket,övningskört (körde på motorväg och det gick bra och det var kul :D) och  nu ska jag försöka plugga lite till, sen blir det top model och Desperate housewifes på tv :D

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0