Passion

Tänkte att tre av mina passioner skulle få mig på bättre humör idag, men icke sa nicke. Har haft en deprimerande känsla i kroppen hela dagen. Den började när jag åkte till skolan och har följt med mig som en extra skugga enda sen dess.

Köpte mitt favoritgodis och min bibel har kommit som nedstigen från himlen till min brevlåda, men något stämmer fortfarande inte.

.bibeln och mitt favoritgodis

Jag tror att jag har sårat någon. Det känns som att jag har släppt ut en fågel ur dens bur och tvingat den att flyga iväg, när allt den ville var att stanna med mig. Men fåglar kan inte prata och jag måste använda mina egna små vingar och flyga. Flyga till en ny början. Det är alltid läskigt att avsluta något och börja om på nytt, men alla måste göra det någon gång och nu är det min tur att pröva vingarna och se om dem pallar trycket eller om jag faller handlöst. Om jag faller så vet jag att jag kommer att landa mjukt, för alla mina vänner är mjuka och fina som de lättaste fågeldunet, så egentligen har jag ingenting att oroa mig för.

Men den andra fågeln, kommer den att klara sig? Det kommer jag nog få reda på så småningom, så länge får jag putsa på mina vingar och hoppas på det bästa.

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0