Fairy tale confusion

Jag tror att jag har ett behov att känna mig duktig. Eller att jag hela tiden måste göra något som kan ge mig något, eller att jag måste göra något kreativt.

Det är lite jobbigt när man känner att man egentligen inte vill göra något. Detta får mig att göra saker som jag kanske inte skulle ha gjort, fast ibland är det bra.

Jag gillar att skriva ett blogginlägg när jag är lite lätt förvirrad, tror att det är mycket roligare att läsa om än vad som hände mig i helgen. För det är ju snart en ny helg, får skriva om den istället.

Igår va en bra dag. Jag lämnade in min filosofi uppsats och shoppade. Sen hade mina små musikare konsert och min söta lilla vän Viktor kom förbi. V i drog vidare till grönan där Viktor betalade allt jag pekade på och vi satt alltid längst fram när vi åkte berg och dal bana, härligt härligt! många pussar och kramar blev det, så många att jag följde med Viktor hem.

I morse blev jag bjuden på frukost på sängen efter att ha legat och myst med Viktor som inte ville gå upp ur sängen. på grund av detta fick jag äta och klä på mig fort, för vi skulle hinna till bussen. Men vi kom fram till att vi inte skulle hinna till bussen, så Viktor tog fram sin farmors gamla cykel och så susade vi igenom bostadsorådet till Tyresö centrum. På vägen cyklade vi förbi en massa dagisbarn och visade dem vilka dåliga förebilder vi är, som cyklar utan hjälm och jag satt på pakethållaren, farligt farligt.

Vi åkte en buss från tyresö centrum, jag hoppade av vid forum och pussade viktor farväl, för han skulle vidare till jobbet som den lilla businessman han är. Jag går till skolan och lämnar lite saker i skåpet, hälsar på folk som vill peta på min fina ballong som jag fått av Viktor. Sen åker jag tillbaka till Tyresö för att möta upp Malin. För jag ska klippa mig hos hennes lillasyster. Sen åker jag hem och färgar håret och latar mig och nu är jag här. Med nyklippt och nyfärgat hår och i en skjorta som jag fått av Viktor, vet inte riktigt vad jag ska tycka och tänka om det hela. Funderar på att städa och måla naglarna.

Det blir inga bilder idag.

Toodles!

Kommentarer
Postat av: hellee

men GULLLEEEE:D

alltså jag tänkter ta åt mig äran lite för att jag pekade på viktor och sa HAFFA ! på skivan för han var så frmaåt när jag å sett mötte upp han innan och sålde biljett så...

jag tänkte bra match för söta lilla ida! :D <3

2011-05-26 @ 20:53:20
Postat av: Elin

"vet inte riktigt vad jag ska tycka och tänka om det hela. Funderar på att städa och måla naglarna."



Haha!



2011-05-28 @ 18:35:27
Postat av: Elin

juste skiter i tyskland

2011-05-28 @ 18:36:37
Postat av: Kaninne

HELLE! Det är helt rätt, du kan få ta åt dig äran och du vet tydligen vad jag gillar XD <3

2011-06-02 @ 21:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0