Där ligger ni och sover!

Mamma och hennes särbo micke ligger i soffan och halvtittar på nyheterna, medans vår hund Malte ligger i sitt alldeles egna soffhörn och vilar sin stora hundkropp efter en jobbig dag hos dagmatten. Jag skulle jättegärna krypa ner i soffan jag med, men jag skulle säkert inte få plats och så måste jag göra en engelska läxa som jag absolut inte vill göra. Funderar starkt på att strunta i den och prata med fröken imorgon eftersom att jag inte riktigt förstår vad vi ska göra.

mamma klagar på att jag inte har några bilder i min blogg, undra vad hon säger nu XD Lilla Malte som egentligen är ganska stor har som sagt ett eget hörn av vår lilla röda soffa

Men imorgon slutar jag tidigt och då ska jag dra in till Solna centrum och köpa lite grejer. Jag har egentligen inte råd men känner att jag förtjänar det ändå. För jag jobbar och sliter i skolan och försöker skapa ett någorlunda fungerade liv utan större missöden och det är svårt när man heter Ida och ens pappa skämtar om att man ska parkera på en handikapps för att hans dotter är så klumpig.

Jag har lite dåligt samvete för att jag inte använder alla mina fina tekniska saker som min DS och systemkamera, men det ska vi ändra på så fort jag blir klar med alla mina läxor och gjort slut på mina pengar, för då finns det inte så mycket att göra :D

och som ni alla vet hade jag en vit vecka förra veckan, det gick ganska bra :D och eftersom att jag gillar att utmana mig själv så ska jag nu ha en Facebook fri vecka, det har gått ganska bra men det är jäkligt svårt att inte logga in och bara titta en snabbis. Jag är ju en väldigt nyfiken liten människa så jag vill veta vad som händer i era liv, men ja, ni alla kan ju skaffa en blogg :P

Nu ska jag snart gå ut med Malte och sen ska jag och mamma titta på Grey's Anatomy, vem vill slå vad med mig om att hon har hunnit somna innan dess?

Toodles!

Kommentarer
Postat av: Bella

haha shiet, aha finns här om du vill ses

2011-04-18 @ 19:30:35
URL: http://bellosse.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0