Nerkörd

Jag är nerkörd av mitt egna lilla liv. Detta liv som jag har skapat och som har fått frodas och leva fritt i livets trädgård. Men nu är det slut med det! För mitt liv har blivit ett virrvarr av olika trädgrenar som flyger omkring och kastar sig ut på alla håll och kanter och jag har inte riktigt fått tag på alla grenar och åkt med, men nu ska jag försöka fånga in dem och göra dem till ett vackert träd som kanske tappar ett löv eller två, för inget kan bli perfekt.

Min plan är att först ska jag rensa ur mitt rum och sedan min kropp, näe! jag skämta bara! eller jo, jag ska rensa mitt rum men inte min kropp XD Jag ska börja på mammas gym så fort gym instruktören kommer tillbaka från sin semester. Sen så ska jag sova mycket och betala mina räkningar. Efter det ska jag klippa mig och ordna ett pass. Sen ska jag kolla min ekonomi och planera min resa. Jag ska självklart jobba och övningsköra och om jag får tid över ska jag umgås med mina vänner. Men just nu ska jag fånga upp mig själv och försöka få koll på mitt träd och dess grenar så att det inte stökar till för mycket i livets trädgård.

Mitt shopping förbud har passerat sitt bäst före datum idag och jag och sara firade det lite i förtid igår när vi träffades i stan och tog en fika innan jag drog tillbaka till min kära bilskola som jag har någon slags hatkärlek till. Men den är inte min längre för det var sista dagen där för mig idag om jag inte bestämmer mig för att komma tillbaka i höst. Men i alla fall, sara är ju ett second hand freak och vi gick förbi en av hennes favorit butiker. Vi gick in dit och kollade läget, sara hittade lite kläder men jag fastande bland smyckena och hittade det här!



Nappen kostade 10kr och jag tyckte att den var så sjukt söt och billig så jag bestämde mig för att köpa den och sen så ville jag ha en kedja och då hittade sara en enkel guldkedja. Eller det är inte guld den kosta bara 20kr så allt gick på 30kr och jag är sjukt glad över att jag köpte det och nu ska jag shoppa en massa annat fint! men först måste jag lära mig att ta bra bilder med min systemare, för bilderna jag tar med den i mitt rum blir antingen röda eller vita, eller typ svarta så detta måste ordnas innan jag handlar något mer så att det blir fina bilder till bloggen sen!

Men nu ska jag dricka lite te och titta på hulken som går på tv just nu, sen kommer jag säkert somna gott!

Toodles!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0