En vecka

Är rätt så lång tid, man hinner göra  mycket och man hinner ändra sig och göra om sig! Nu har jag inte gjort om mig, men ja har bestämt mig för att inte ha något smink på mig den här veckan, ska bli spännande och se om jag går ut nånting i helgen, tänk om alla kollar snett på mig! det blir en upplevelse värd att skriva om XD

Hela förra veckan var jag ledig, inget jobb, ingenting. Så jag ville fylla veckan med alla mina vänner och jag lyckades rätt så bra, många är sjuka, jag blev det idag, men jag överlever nog tills torsdag. På torsdag bestäms min framtid, då får jag veta om jag kommer in på mediastudier utbildningen eller om jag ska bli en hopplös liten trasa utan några smulor att torka bort från bordet.

Men men, förra veckan började med att jag kom hem från en välbehövd helg på landet, jag var mycket ambitiös och tog bilder under helgen, men alla blev sämst när jag laddade upp dem på datorn :( jag måste fan bli bättre på att ta bilder! Sen började jag med mitt projekt, städa ut mitt -liv/ min barndom/alla dåliga minnen. Detta tog två dagar och sedan hade jag en massa böcker och lite kläder som ville hitta nya hem, jag tog bilder på kläderna (som också blev sämst) jag blev deprimerad över att kameran och jag inte kom överens, så jag slutade ta bilder, lämnade projektet och hade kul istället.

Jag träffade min älskade dal och sara och helle och deras vänner. Jag smsade joel sent på fredagen, det ångrar jag lite nu, men ändå inte :P Sen på lördag kvällen träffade jag jennifer. Vi drog till UNG08 för att jennifer ville se chris medina (jag, sara och hennes kompis lizah träffades i fredagskväll och drack lite vin på en bar på söder och såg Erik grönwall, han var inte så snygg och full och då kom vi på att vi skulle starta ett band som heter kriss med dyna XD) Jag var längst av alla på hela UNG08  för jag hade högklackat och alla andra var 1.60 långa fjortisar förutom jennifer. Vi kände oss som riktiga panter tanter, men jennifer var glad över att få se chris :D

Sen drog vi vidare till sommar och på väg dit snubblade jag, Jag snubblade på väg till sommar! jag snubblade inte på klubben (det skulle ha varit helt okej) men nu snubblade jag innan XD Men vi dansade på ändå och jag träffade en kille som heter john och smärtan i foten försvann medan cidern rann ner i kroppen. Men när jag vaknade på söndags förmiddagen och reste mig upp från sängen och satte ner foten på golvet, gjorde det jäkligt ont. Jaha! tänkte jag, jag vrickade tydligen foten igår. Men mamma lindade om den idag så snart ska den bli frisk :D

En annan sak som jag tänkt på är att jag alltid brukar träffa en kille i augusti som jag sen blir tillsammans med, det har varit så i ungefär 3 år nu (jag minns inte riktigt vilket år jag blev tillsammans med min första kille men det va i augusti, det vet jag för han gjorde slut dagen innan vår ett års dag och jag minns att det var i augusti) Så jag har letat och väntat på att mister augusti ska komma ut ur sensommarens sista strålar och hitta mig innan löven på träden börjar falla, men so far har han inte kommit fram och jag hatar att vänta på saker, så jag får helt enkelt ge upp mister augusti och se om jag hittar en mister september. Eller vem vet, jag kanske hittar honom denna vecka, för mycket hinner hända på en vecka :P

Toodles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0