Bakis månag

Måndags bakis, bakis måndag, ja man blir ju lite lätt förvirrad när kroppen är full av giftig alkohol och för lite sömn. Sen så vet jag inte om alkohol verkligen kan kallas för giftigt men jag vet med säkerhet att man inte mår av det, efteråt :P
En annan sak som jag vet är att min projektrapport kommer att gå åt helvete eftersom att jag inte är bra på att formulera mig eller skriva korrekt. Men jag gör mitt bästa så vi får väl se :)

Jag vet också att jag inte har skrivit på ett tag men som ni förstår har jag varit upptagen med mitt projektarbete. Jag har också gjort högskoleprovet och det gick inge bra. Men jag gick ut med Sara och det var jäkligt nice :D Vi försökte komma in på slakthuset, men det gick inte så vi drog till vårat andra vardagsrum, STRAND! och där träffade jag min gamla klasskompis Andreas och vi hängde med honom och hans kompis som tydligen gått i samma klass som Sara, Stockholm är för litet asså XD

Igår var jag på skiva med min nya och söta lilla vän Astrid, som tydligen känner Carro Tammi som går i min klass. jag börjar starkt ifrågasätta om det inte pågår lite incest i denna lilla huvudstad, eller vad tror ni? för det känns som att alla känner alla och har en koppling och så går det runt sådär. Men men, vi var huliganer och dansa och drack och hångla tills klockan var två, då sprang vi till nattbussen och sen så dog vi i varsin säng i varsitt hus. Eller Astrid i sitt hus och jag i min lilla lägenhet :P

Men det var helgens rapport :)

Toodles!

Kommentarer
Postat av: Lisa

munspel!

2011-04-11 @ 14:58:11
URL: http://lully.blogg.se/
Postat av: astriiid

Haha lovely. Fin bild dina vänner måste få nu av mig asså...........^^

2011-05-04 @ 21:56:26
Postat av: Kaninne

HAHA! ja, det tror jag faktiskt :P

2011-05-05 @ 20:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0